lördag 25 februari 2012

Kolla hit alla klädsugna bloggisar!!






Nu har jag fått ytterligare ett Creamplagg i min garderob!
En fin cardigan som är en av vårens nyheter.




Creams kläder är speciella med sin detaljrikedom.


Gillar slagen, blir lite "kavajlikt"


Söt med rosett.


Den kommer bli mycket använd hela våren och sommaren, det är jag säker på!

Nu till det bästa....

 Ni mina vänner får 20% rabatt hos Karlbjers hela sortiment med bl.a kläder från Cream. 

Ni behöver bara uppge "vitaverandan" i rabattrutan i slutet av beställningen så dras rabatten av!

Klicka HÄR så kommer ni dit.

Kampanjen varar till och med den 29 februari. 





Ps. ha en fin dag!

24 kommentarer:

Stella sa...

Wow, that looks very nice...understand that you're very pleased with it !
Hugs,Stella
enjoyablethings-ster.blogspot.com

Anonym sa...

Wunderschöne Weste !

Gruß Eva

Marthina, Holmbytorp sa...

Å vilket bra tips! Är en Cream-nörd så det kan säkert bli ett inköp där! Så himla fin på dig förresten. Kramar, Marthina

Fröken Agnes sa...

Hej!

Fiiiin! Och den passar dig jättebra. Hoppas du får en fin lördag!

Kram Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fin .Passar dej perfekt.Ha en härlig lördag.Kram Rita ♥

Tinis vita hem sa...

Jättevacker kofta i ljuvlig färg :)
Ha en skön lördag!
kram Tini

Casa of Mia sa...

Den är underbar och så fin på dig kram

Unknown sa...

Den va riktigt fin på dig Anna!
Trevlig helg.
Kram Johanna

ChiPPy-SHaBBy sa...

BeSt!*!*!
LoVe that FaB Jacket!!! YOU wear it well...
Jeanine Burkhardt - USA

Tinas bo sa...

Supersnygg!!
Gillar färgen!!
Du har ju oxå den perfekta figuern för den!! :))

Ha en fin helg
Kram Tina

Vintage House sa...

Hej
superfin och passar dig perfekt....
fortsatt härligt lördag
kram
sandra

Sabelhagens Olivlund sa...

Men vilken snygg kofta! Helt i min smak:).
Vilken underbar blogg du har, roligt att hitta hit. Jag la till mig som följare direkt för här kommer jag kika in ofta.
Ha en fortsatt fin helg.
Kram Maria

Vitspets sa...

Såå himla fin på dig ...
Kram Karina

john sa...

Looks beautiful ! Gail x

LissasVita sa...

Jättefin..gillar cream jag med.Så snygg du är i den!! Kramen Lisbeth

silje-sin sa...

Nydelig! Og det er du også:) God helg! klem fra Silje.

Heaven's Walk sa...

THAT is sooo cute!!!! I love it! Do they ship to the U.S?????? You look just adorable in it!

xoxo laurie

Browneyedgirl sa...

Wow =) Den var superfin. Älskar den stilen på kläder. Hoppas du får en fin dag, krame en trogen läsare som sällan hinner kommentera *skrattar*
blogg.mama.nu/browneyedgirl
PS: Jättefin bild på dig sötis =)

emmashem sa...

Den var verkligen jättefin och så fina detaljer, plus att jag älskar allt med lite volang:)
Kram Emma

Dagdrömmar och verklighet sa...

Härlig kofta, perfekt att slänga på sig med lite basplagg under så känner mig sig ändå lite uppklädd i vardagen!

Kram Malin

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Lika söt som du!
Kul att fylla ut garderoben lite! Själv har jag städat min i helgen! Kram!

Torpliv sa...

Gillar verkligen kläderna från Cream och din cardigan är ju helt fantastisk, så härliga detaljer! Kram Petra

Villa Carl Larsson sa...

Det var den finaste koftan jag sett på en fin tjej dessutom :) Jättesnygg!

Kram Josefin

Flori sa...

You look´s so greatful!!!!
Your Blog is amazing!!!I´ll come back so often!!!!
Dearest Flori

Related Posts with Thumbnails