söndag 25 september 2011

 Tapettankar.....




Alla vet som läser min blogg att vi har en lugn färgskala här hemma. Vårt sovrum hade en fin tapet egentligen men nu måste vi tapetsera om. Vi hade tapeter hemma som vi sparat för andra rum för ett bra tag sedan. Tänkte det får duga med en av dessa. Det lutar nog åt tapeten Marie längst åt höger. Annars gillar jag Wilma som är till vänster. Den finns fortfarande i Sandbergs sortiment.


Ni är för snälla, tack för era kommentarer om mig:) Ni ska veta att jag nästan klickade bort inlägget direkt efter att jag hade publicerat det..... 
De flesta tyckte håret skulle ha den färg det har. Tack för smakråden!


8 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

DEN RUTIGA!!!!!!! Sååå snygg!!!! Lika som vacker som du!

rosenälvorna sa...

Hej, går i tapettankar själv, ska inreda ett övergivet rum(älsta son har flyttat) och det är så svårt. Vill ju inte direkt byta tapet om man inte är nöjd, de är ju inte gratis. Bägge ser ju fina ut, så välj den som hjärtat säger:) Och du gör dig helt klart bra på bild och hårfärgen är ju bra som den är, men känner du för ngt nytt och är modig, prova! Christina

Vit dröm sa...

Tror det blir fint vilken du än väljer :)
Ha en skön söndag!
Kram Anna

dagdrömmar i vitt sa...

Hejsvej, frissan här, hihi.
Såg ditt tidigere inlägg. Klart du ska göra ljusbrunt,,, fast då skulle jag lägga massa tunna tunna slingor i folie. Sommar blekta, ljusbruna och guld. Det gör att du fortfarande ser blond ut, men får en helt otroligt vacker skiftning i håret. Och så blir det knappt någon ful utväxt. Det är bara bonus, hihi
Tapeterna är fina båda två!!
Kramkram <3 frissan nettan , hihi

Norregård sa...

Hej!!
Fina tapeter inte illa att ha ett lager hemma:))

Vad fin du är i håret, tycker du är fin som du är:))) Skulle verkligen behöva förnya mig lite, 40 med lite gråstänk:))

Kram M

annashusidingtuna sa...

Hej!
Här är en till som tycker tapeter är himla svårt, det finns för mycket att välja på helt enkelt...
Kram Anna

Hanna sa...

Hej!
Så fina tapeter du väljer mellan. Jag tror vilken du än väljer kommer att bli så snyggt.
Ha en fortsatt fin kväll.
Kram
Hanna

Kickan Style sa...

Alltid spännande att tapetsera om! Man ser så tydligt skillnaden! Lycka till med valet...

Hälsningar Kristina

Related Posts with Thumbnails